כלים ומיומנויות כדי להתקמצע בקהילות ובדיגיטל

שיתוף עמוד זה

תנאי שימוש בשדון האגדי

בגלישה ב"שדון האגדי" (להלן "המפעיל") הינך (להלן "הגולש") מסכים לתנאים הבאים:

תכני האתר (רשומות, עמודים ותגובות – אלא אם צווין אחרת) כפופים (תחת) לרישיון Creative Commons בגרסת ייחוס-שיתוף זהה 2.5 . הפרת אחד מהתנאים המצויינים ברישיון יסיימו את הרישיון ללא הודעה מוקדמת או מראש ויחול עליהם חוק הזכויות היוצרים הישראלי במיידית (תחת רישיון "ייחוס-שיתוף זהה").

  • – כל תוכן המובא לשדון האגדי ע"י המפעיל שייכים לבעליו. הגולש לא יוכל לקחת כל תוכן לרבות תמונות ו/או ציטוטים המובאים (לא הוכנו ע"י המפעיל ו/או מי שמטעמו) אלא אם צווין אחרת באותה הרשומה או שהתוכן מופץ ברישיון המתיר זאת.

  •  – הגולש מודע ומסכים לכך שהמפעיל רשאי למחוק כל תוכן שהוא חפץ בו, להסיר כל תגובה ו/או רשומה ולשנות כל חלק שברצונו באתר ללא כל תלות וללא הודעה מוקדמת או הודעה מראש והגולש לא יוכל להתלונן, לבוא בדרישה כזאת או אחרת למפעילי האתר ו/או מי שמטעמיו.

  • – מבלי לגרוע באמור לעיל, כל תוכן שאינו נכתב ע"י המפעיל חל על הכותב בלבד. והכותב ו/או מי שמטעמו לא יוכל לבוא אל המפעיל בכל דרישה לרבות תביעה, פיצויים וכיו'ב.

  • – המפעיל (המערכת) מבטיח לשמור על פרטיך (לרבות אי-מייל הפרטי בתגובות ו/או כל פרט מזהה אחר שניתן בבלוג) והם לא ינתנו לאף גורם אלא בתנאים הבאים: פגיעה במישרין או בעקיפין בשרת; פגיעה אשר מסכנת אדם ו/או כל רכוש, קניין רוחני וכיו'ב; כל דבר אשר עובר על החוקים הבינלאומיים או של מדינת ישראל; בצו מרשויות השלטון; כל דבר אשר צורך את התערבות הרשויות.

  • – הגולש פוטר את המפעיל ו/או מי שמטעמו מכל תביעה נזיקין שהיא, לרבות פיצויים והוא אינו יכול לבוא בטענות בכל סיבה שהיא ויהא ותהיה. כל חומר אשר נלקח ע"י הגולש ו/או כל תוכן אחר מ"השדון האגדי" יישא בכל התוצאות ויהיה אחראי לכל החלק ללא ערבות המפעיל ו/או מי שמטעמו.

  •  – הגולש מודע שלוגים (Ip) ופרטים לזיהויו נמצאים אצל המפעיל ומסכים לכך.

ט.ל.ח מעודכנים ל- 12/10/2007

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020
שיווק בדיגיטל

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020

שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים
שיווק בדיגיטל

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים

אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו