כלים ומיומנויות כדי להתקמצע בקהילות ובדיגיטל

שיתוף עמוד זה

התהליך לפרויקט בניית אתר אינטרנט 

הקמת אתר אינטרנט דורש תהליך ארוך הכולל מספר שלבים בפרויקט משותף, מהניסיון שרכשתי בעולמות הניהול והדיגיטל, אני מציע את בניית האתר ב-5 שלבים פשוטים וברורים, כאשר המיקוד המרכזי בתהליך נוגע בשאלות איך ממקסמים את הארגון או העסק ומקפיצים את הפניות והמכירות שלכם דרך האתר.

שלב 1

פגישת אפיון

מפגש פרונטלי

פגישה פרונטלית שלנו, אשר מתמקדת באפיון העסק שלכם, התחלת בניית תכנית עבודה מסודרת, תיאום ציפיות ראשוני, המלצות לאתרים דומים, רקע לבניית התוכן הדרוש – מה יהיה בכל עמוד, ומה יהיה בתתי העמודים, איזה סוג אתר עדיף לעסק, בחירת מתחם ושרת עליו יתאחסן האתר ועוד כל מיני שאלות שנענה עליהם ביחד. בסוף המפגש נבצע הבניית התהליך לשלבים הבאים.

שלב 2

תיאום ציפיות, מחקר, חוויות שימוש ומשתמש

מפגש פרונטלי

פגישה פרונטלית שנייה שלנו, לאחר שנבחר עיצוב, לוגו וכל מה שחיצוני לשירות בניית האתר, נישב לתאם ציפיות ברורות: מה נדרש ממכם, נפרט בתכנית העבודה זמנים, יחסי עבודה ונחתום על חוזה יציאה לדרך. בשלב זה גם נעשה תחקיר מעמיק על חוויות המשתמש, חווית השימוש (UX וUI) ונאפיין כל עמוד ועמוד כדי להגיע לדיוק מיטבי ומקסימום תועלת לאתר.

שלב 3

תכנות האתר

עבודה מרחוק

התאמת העיצוב, הוספת אלמנטים הקשורים לאתר, העברת חומרים לדפי האתר ותכנות האתר: מעבר העיצוב, הלוגו, העמודים שנרשמו וביצוע מלא של כתיבת הקוד הדרוש לאתר בכלי פיתוח השונים, התאמה לבעלי מוגבלויות, ולכלל המכשירים והדפדפנים, ולאחר מכן ביצוע של בדיקות שונות עד רמת הכפתור בכל דף באתר.

שלב 4

טרום עלייה לאוויר

מפגש פרונטלי

במפגש זה האתר מוכן לעבודה ברמת טיוטה לפני עלייה לאוויר. במפגש זה נדייק את האתר, נסכם מתי לעלות אותו, בהתאם לתכנית עבודה והגאנט המסודר של הפרויקט נחליט כיצד נכון לשווק את האתר שלכם, באיזה תצורה ונסכם את כל מה שדרוש לפני העלייה המתוכננת.

שלב 5

סיכום

מפגש פרונטלי

מפגש פרונטלי מסכם, כמספר שבועות לאחר עליה לאוויר של האתר, נסכם את תהליך הפרויקט והעבודה בינינו בהתאם לתכנית העבודה שרשמנו במפגש הראשון. במפגש זה יינתנו טיפים לניהול האתר, קידומו בעולמות הדיגיטל ועוד שירותים נלווים לאחר העליה לאוויר.


בואו נתקדם

כמו פרויקט בניית האתר שלכם, העמקתי וחקרתי לדייק את שלבי הפרויקט. אני רואה בכך פרויקט משמעותי אשר יכול למנף את העסק או הארגון שלכם ולשים אותו על המפה. וכל זה, במחיר ראוי שתואם לכל כיס. העלאת העסק לדיגיטל היא השקעה עם תמורה גבוהה. חשיפה גדולה יותר,  מראה על מקצועיות ורצינות של כל עסק ומאפשרת גישה למאות לקוחות פוטנציאליים. בוא נתחיל בשיחת טלפון – צרו קשר ונראה איך ממקסמים את העסק שלכם ביחד.

שנישאר בקשר?

הצטרפו וקבלו עדכונים על עוד תכנים שיעזרו לכם לצמוח אונליין

תכנים שעשויים לעניין אתכם

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020
שיווק בדיגיטל

12 אסטרטגיות כדי שהמותג שלך יבלוט ב2020

שיטות עבודה מומלצות מהמותגים המצליחים ביותר בעולם. נתונים סטטיסטיים, עובדות ונתונים ששווה להכיר על שוק הבריאות, 12 אסטרטגיות שיעזרו לכם לבנות את המותג ולהבליט אותו ב2020.

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים
שיווק בדיגיטל

4 דרכים שאוטומציה שיווקית יכולה לשפר את חווית הלקוח ולחסוך במשאבים

אין כמעט חברה בישראל או שירות בישראל שאין לו מתחרים, המידע, מגוון האפשרויות, הזמינות והמחירים התחרותיים מחייבים אותנו לחשוב כמה צעדים קדימה ולפרוץ את הדרך כדי לקלוט את הלקוחות הפוטנציאליים, לגעת בהם בנקודה המתאימה. פיצוח הערך המדוייק עבור הלקוח הוא אתגר משמעותי שהשוק רווי בכל כך הרבה מתחרים. כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לנו למשוך לקוחות פוטנציאליים, לקלוט אותם כמו שצריך, להתאים להם את המסרים והתוכן, ובסוף להגדיל את סיכויי הסגירה וההמרה.

בואו נצמיח ונקדם את המותג שלכם

תאמו פגישה ראשונית עכשיו